ضمانت 5 روز مهلت تست و عودت کالا

ما در بوتیک نسپرسو ایران اهمیت ویژه‌ای برای رضایت مشتری قائل هستیم. بنابراین در جهت احترام به آرامش خاطر شما عزیزان کالای شما در ۲ مرحله گارانتی میشود. مرحله اول گارانتی بوتیک نسپرسو ایران شامل:

  1. 5 روز مهلت تست و ضمانت بازگشت کالا
  2. گارانتی سلامت فیزیکی دستگاه ضمن تحویل
  3. ضمانت اصالت (اصل بودن) کالا و پلمپ بودن محصول

مرحله دوم: ۱۲ ماه خدمات پس از فروش در قالب تامین قطعات را برای محصولات خود در نظر گرفته ایم: بنابراین در صورت وجود مشکل تیم بوتیک نسپرسو ایران با همکاری تکنسین های خود آن را برای شما حل می کند.

معرفی گارانتی مرحله اول (5 روز اول دریافت کالا)

۱. گارانتی اصالت و پلمپ بودن دستگاه: در این مورد از گارانتی هرگاه خریدار محترم هنگام تحویل و دریافت کالا با ارائه فاکتور و ادله قابل قبول بتواند اثبات کند کالای خریداری شده با بارکد اصالت درج شده روی برگه گارانتی مغایرتی وجود دارد، بدون اتلاف وقت، وجه خریداری شده مستردد و کلیه خسارت به خریدار بدون تاخیر، پرداخت خواهد شد.

۲. ضمانت 5 روز بازگشت کالا: تمامی مشتریانی که از سایت بوتیک نسپرسو ایران کالا خریداری نموده اند 5 روز مهلت تست و بازگشت کالا را دارند. (این مهلت تست جهت اطمینان خاطر ما و شما عزیزان از هر گونه عیب و نقض فنی و کارخانه ای میباشد.

لازم به ذکر است استفاده از سرویس 5 روزه ضمانت بازگشت، نقص کالا با رعایت اصل امانت مورد برسی تکنسین بوتیک نسپرسو ایران قرار میگیرد. در صورت تایید مشکل فنی کارخانه ای، دستگاه بلافاصله تعویض یا در صورت تمایل مشتری مبلغ به حساب شخص خریدار عودت داده می شود).

نکته مهم: بوتیک نسپرسو ایران به دلیل سپری شدن مدت زیادی از دپو محصولات در انبار شرکت های سازنده، شرکت های حمل و نقل و خود شرکت فروشنده (بوتیک نسپرسو ایران) امکان به سر شدن تاریخ انقضای کپسول قهوه های 14 عددی گیف داخل دستگاه وجود دارد. لذا بوتیک نسپرسو ایران هیچ ضمانتی را در قبال تاریخ مصرف کپسول قهوه های 14 عددی گیف نسپرسو نمی پذیرد و امکان عودت کالا به این دلیل امکان پذیر نیست.

مهم: جهت بازگشت محصول حتما شرایط و رویه های بازگردانی کالا را با دقت مطالعه فرمایید.

توجه:

پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد گارانتی بوتیک نسپرسو ایران در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت گارانتی بوتیک نسپرسو ایران در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

۳. گارانتی سلامت فیزیکی کالا ضمن تحویل: در صورت وجود شکستگی کالا هنگام تحویل دستگاه، باید موضوع را بلافاصله بعد از تحویل کالا به واحد فروش بوتیک نسپرسو ایران اطلاع دهید. در غیر این صورت بوتیک نسپرسو ایران هیچ گونه مسئولیتی را در این خصوص نمی پذیرد.

بعد از سپری شدن 5 روز از تحویل کالا، محصول شما وارد گارانتی مرحله دوم یا همان ضمانت نامه کالا می شود که می توانید در بخش قوانین گارانتی آن را مطالعه فرمایید.