رویه‌های ارسال سفارش (واحد ترابری بوتیک نسپرسو ایران)

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

نکات قابل توجه:

نکته مهم: به دلیل دپو محصولات در انبار اصلی شرکت، واحدهای ترابری کالا از اروپا تا کشور ایران و… امکان به سر شدن تاریخ انقضاء کپسول قهوه های گیفت داخل باکس دستگاه های نسپرسو وجود دارد. لذا بوتیک نسپرسو ایران هیچ تضمینی بابت تاریخ انقضای کپسول قهوه های 14 عددی گیفت داخل جعبه محصولات را نمی پذیرد.

  • ارسال کالاهای موجود در سایت بوتیک نسپرسو ایران رایگان نیست و طبق دستورالعمل شرکت های ترابری محاسبه و دریافت میگردد.
  • قابل توجه است که پرداخت درب منزل به تمامی دستگاه ها اختصاص داده میشود آنهم به دلیل حساسیت بالا و ریسک زیاد هنگام حمل ونقل دستگاه
  • اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
  • لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.
  • برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‌‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن ۰۸۷۳۴۲۳۴۵۰۲ یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش بوتیک نسپرسو ایران اطلاع داده شود.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • تحویل سفارش به مشتری تنها در روزهای کاری از ساعت ۹ الی ۱۶ امکان پذیر است.
  • پست پیشتاز برای سفارش‌های شهرستان ها در نظر گرفته شده است.
  • پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری است.
  • برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند.
  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
    https://tracking.post.ir