خدمات پس از فروش بوتیک نسپرسو ایران (تامین قطعات)

معرفی وارانتی کارت 1 ساله (ضمانت نامه خدمات پس از فروش و تامین قطعات)

بعد از سپری شدن مدت ضمانت 3 روزه بازگشت کالا بلافاصله دستگاه وارد مرحله خدمات پس از فروش وارانتی/گارانتی کارت میشود. در این مرحله در صورت وجود مشکل سخت افزاری دستگاه یا لوازم جانبی و قطعات، بوتیک نسپرسو ایران موظف میباشد در کمترین زمان ممکن قسمت معیوب را تعویض یا تعمیر نماید. اما چگونه و در چه شرایطی؟!

کارت گارانتی ارسالی به مشتری

گارانتی بوتیک نسپرسو

نکته بسیار مهم :

  1. شکستگی قطعات خارجی مانند مخزن شیر، مخزن آب و… (بنا به هر دلیلی) شامل خدمات گارانتی بوتیک نسپرسو نمی‌شود.  در صورت وجود چنین مشکلاتی بوتیک نسپرسو موظف و متعهد می باشد ظرف مدتی خاص قسمت معیوب را (به شرط در دسترس بودن در بازار جهانی) جهت رفع عیب و خرابی دستگاه، برای مشتری تهیه نماید. اما هزینه خرید قطعه و جبران خسارت وارد شده به کالا از مشتری اخذ میگردد. 
  2. پوشش ضمانت دستگاه منوط به مطالعه دفترچه راهنمای آن قبل از استفاده می باشد لذا خواهشمند است آنرا با دقت مطالعه فرمایید.

خدمات پس از فروش و گارانتی بوتیک نسپرسو ایران شامل کدام دستگاه ها می شود؟

گارانتی بوتیک نسپرسو فقط شامل اسپرسو ساز های موجود در سایت می باشد، دیگر محصولات از جمله اکسسوری ها، کپسول های قهوه، فوم سازها و … شامل گارانتی نمی باشند.

مهم:

  • بهای حمل و نقل دستگاه به مرکز خدمات پس از فروش و بالعکس به مقصد تهران بر عهده خریدار می باشد.
  • جهت دریافت هرگونه خدمات، ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید الزامی میباشد. در صورت عدم درج تاریخ خرید، مهر یا مشخصات فروشگاه و مدل دستگاه، گارانتی فاقد اعتبار خواهد بود.
  • با توجه به مندرجات ضمانت نامه صدور کارت ضمانت المثنی مقدور نمی باشد فلذا در نگهداری آن دقت فرمایید.

مواردی که شامل ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش نمیگردد:

  1. هر گونه صدمه ناشی از حمل و نقل نادرست، خسارتی که بر اثر اورهیت، ضربه، شکستگی، فشار مکانیکی، ورود هرگونه مایعات ایجاد شود ۲. وارد شدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه ۳. استفاده از لولزم غیر اصلی 4. خساراتی که بر اثر استفاده ناصحیح یا نوسانات برق ایجاد شود.
  2. در صورت تعمیر و یا دستکاری توسط عوامل غیرمجاز، ضمانت نامه از درجه اعتبار ساقط می گردد.
  3. عدم تطابق شماره سریال دستگاه با شماره سریال ضمانت نامه ثبت شده.

نکته ۳: در صورتیکه لوازم جانبی محصول شما دچار اختلال در عملکرد شوند و نیاز به تعویض لوازم جانبی محصولات دلونگی داشته باشید باید قطعه معیوب را برایمان مرجوع کنید، سپس ما قطعه سالم و بدون عیب را برایتان ارسال می‌کنیم.

مهم:

کارت گارانتی در صورتی فعال و معتبر است که در هنگام خرید، برگه تکمیل و تحویل خریدار گردد و خریدار سریال کارت را به همراه تاریخ خرید با مشخصات کامل، نام و نام خانوادگی در صفحه ثبت گارانتی محصول ارسال نماید. کارت های گارانتی که بعد از تاریخ تحویل خریداری بشوند، فاقد اعتبار می باشند.

مدت زمان اعتبار گارانتی چقدر است؟

مدت زمان اعتبار ضمانت نامه از زمان تخصیص آن به مدت ۱۲ ماه خدمات پس از فروش است. بنابراین تا ۱۲ ماه اگر لوازم جانبی و قطعات دستگاه شما دچار اختلال شوند می‌توانید با ما در ارتباط باشید تا مشکل را برای شما رفع نماییم.

سامانه پیامکی انحصاری گروه ایران دلونگی: ۰۹۱۲۶۴۷۰۸۷۵

بوتیک نسپرسو ایران دارای مجوز خدمات پس از فروش (ثبت: ۲۵۹۸۵۷۰ – تاسیس ۱۳۹۸)

مرکز خدمات پس از فروش مشتریان ASC ایران

واحد ارتباطات: 91031663 021 (پاسخگویی ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر)

واحد گزارش تخلف و حراست بوتیک نسپرسو ایران (دفتر مرکزی بانه): ۳۴۵۰۲ ۴۲ ۰۸۷۳ داخلی 9